Justin & Mia

Plaats reactie
Esmee
Site Admin
Berichten: 1033
Lid geworden op: 19-06-2017 21:31

Justin & Mia

Bericht door Esmee » 18-07-2017 22:48

Mia Carter

Na een lange dag bij zwembaden, lounge sets en aan de bar, gingen we met onze groep van 12 richting het uitgaansgebied. Ik was hier al bijna twee weken en vloog volgende week terug, had de hele tijd dat ik hier was al omgegaan met de groep mensen die ik hier had ontmoet, het waren 8 jongens en 4 meiden. We hadden het echt super gezellig, we hadden al veel domme en leuke activiteiten gedaan zoals yoga, paintballen, karten, beachvolleybal en nog meer typische vakantiedingen. Tussen mij en Justin was er al de hele vakante iets, al kon ik niet echt omschrijven wat het precies was. We gedroegen ons echt als een stel tieners, we draaiden om elkaar heen maar gingen wel door met het flirterige gedrag de hele tijd. Ergens vond ik dat wel leuk. We hadden wel vaker wat gedronken met deze groep en toen had ik hem misschien een lapdance gegeven maar meer dan een soort grap was het niet. Na de eerste 4 rondes van shots in de club, had ik het idee dat dit nog eens een hele leuke avond kon worden. Ik hield mijn shot in de lucht, proostte met de rest op het leven en gooide de zoveelste naar achter.

Deems
Berichten: 531
Lid geworden op: 18-07-2017 22:06

Bericht door Deems » 18-07-2017 22:55

Justin.
Ik gooide mijn zoveelste shotje, samen met Mia achterover en juichte meteen. Ik haalde een hand door mijn haren, die vandaag erg wild zaten. Met deze warmte had het toch geen zin om mijn haren te doen, omdat het toch zo weer inzakte. En met Mia in de buurt had het ook geen zin, aangezien ze er continu aanzat. Ik likte langs mijn lippen en keek even naar Mia. Ze zag er goed uit, zoals gewoonlijk had ze een outfit aan, die me even liet struikelen over mijn eigen woorden, terwijl ik normaal de grootste mond had van iedereen. We flirtte veel, praatte veel en deden veel dingen samen. Onze avonden waren nooit saai, onze groep, die ik hier had leren kennen was nooit saai.

Esmee
Site Admin
Berichten: 1033
Lid geworden op: 19-06-2017 21:31

Bericht door Esmee » 18-07-2017 23:11

Mia

Toen de avond verder ging en ik zo'n twintig minuten een beetje uitdagend tegen Justin aan had gedanst, was het tijd om de club uit te komen. Ongeveer een straat verderop belandden we in een of andere gore tent met heel veel vet eten, waar we natuurlijk wat porties van bestelden voor ons allemaal. Ik zat bij Justin op schoot door een tekort aan stoelen, iets wat ik alles behalve erg vond. De groep maakte steeds grappen en ik moest, vooral door de alcohol, de hele tijd erom lachen. Meestal ging het om mij en Justin. Ze waren ons een beetje aan het plagen omdat het ons 'steeds net niet lukte', wat wel grappig was.

Deems
Berichten: 531
Lid geworden op: 18-07-2017 22:06

Bericht door Deems » 18-07-2017 23:19

Justin.
Ik liet mijn gezicht lachend in Mia haar nek vallen en drukte zachte kusjes.'We zijn vrienden, assholes!' Zei ik lachend en sloot mijn ogen. De drank werkte tien keer sneller door de warmte en vooral door slaap te kort.. Door alles. Ik pakte Mia steviger vast en likte langs mijn lippen.

Esmee
Site Admin
Berichten: 1033
Lid geworden op: 19-06-2017 21:31

Bericht door Esmee » 18-07-2017 23:28

Mia

Ik ging met mijn vingertoppen door zijn haar en lachte om hem, hij was gewoon zo leuk. Ik drukte een kus tegen zijn slaap en bleef met hem zitten terwijl de rest door at en foto's maakten met en van iedereen.

Deems
Berichten: 531
Lid geworden op: 18-07-2017 22:06

Bericht door Deems » 18-07-2017 23:31

Justin.
'Waarom zit je toch altijd aan mijn haar? Ik kan nooit eens een dag mijn haar een half uur houden zoals ik het heb gedaan!' Ik lachte en kneep zachtjes in haar zij.'Ik zit toch ook niet aan jouw haar? Of je make-up?' Ik wreef met mijn handen over haar wangen en grijnsde.

Esmee
Site Admin
Berichten: 1033
Lid geworden op: 19-06-2017 21:31

Bericht door Esmee » 18-07-2017 23:33

Mia

Ik giechelde om hem en viel bijna van zijn schoot af, waardoor ik mijn armen om hem heen sloeg. "Oke, oke, ik zal er vanaf blijven," Lachte ik, waarna ik een frietje pikte van een van de andere jongens.

Deems
Berichten: 531
Lid geworden op: 18-07-2017 22:06

Bericht door Deems » 18-07-2017 23:37

Justin.
Ik hield haar stevig vast en lachte.'Wat gaan we nog doen jongens? Gaan we verder feesten of is iedereen te moe?'

Esmee
Site Admin
Berichten: 1033
Lid geworden op: 19-06-2017 21:31

Bericht door Esmee » 18-07-2017 23:40

Mia

Toen het woord 'moe' werd gezegd, werd er meteen luid geprotesteerd. Ze waren natuurlijk nooit moe. Er werd geopperd om matchende piercings te laten zetten, ik was dronken maar niet zo dronken. Ik gierde om de rest, strompelde uiteindelijk met de rest mee richting de tattoo/piercingshop. Tijdens het lopen zorgde ik ervoor dat we een beetje achteraan liepen, leunde ik tegen Justin aan en ging op mijn tenen staan om hem stiekem een kus op zijn wang te geven.

Deems
Berichten: 531
Lid geworden op: 18-07-2017 22:06

Bericht door Deems » 18-07-2017 23:43

Justin.
Ik trok haar naar me toe en glimlachte.'Laten we samen een tepelpiercing laten zetten en een tatoeage?' Ik keek haar aan en likte langs mijn lippen en liet mijn ogen naar haar borsten afdwalen.

Plaats reactie