Justin & Lily

Plaats reactie
Esmee
Site Admin
Berichten: 1033
Lid geworden op: 19-06-2017 21:31

Justin & Lily

Bericht door Esmee » 21-06-2017 23:37

Ik begin wel met die vriend van Justin te spelen, denk dat dat het makkelijkst is.

Dex

Na een avond in de bak gezeten te hebben, had Justin met geld van de zaak mijn borg betaald. Er was een inval en ik had de leiding die avond en moest mee naar het bureau, waar ik een boete kreeg voor het bij me hebben van een illegaal wapen en drugsbezit. Het was nu al de tweede keer sinds de nieuwe burgemeester en zijn nieuwe regels dat onze club werd gecontroleerd en het was echt niet te doen, we leden er verlies aan en daarom zaten ik en Justin samen in de auto een plan te bedenken om dit voor eens en voor altijd te stoppen. We waren al even aan het brainstormen voor ik een sigaret opstak. "We moeten hem gewoon raken waar het pijn doet." Ik bood hem een sigaret aan en nam zelf een hijs.

Meike
Berichten: 406
Lid geworden op: 19-06-2017 22:06

Bericht door Meike » 21-06-2017 23:44

Justin

Sinds er een nieuwe burgemeester in het dorp was hadden we steeds meer struggles met onze tent. Er werden invallen gedaan, verschillende mensen werden opgepakt en allemaal van die gebeurtenissen. Ik had Dex uit de gevangenis betaald, als het zo door zou gaan kon ik dat dadelijk ook niet eens meer. Samen zaten we in de auto en probeerde we iets te bedenken. "Hmh, stond er niet op het nieuws dat hij een dochter of zo had? Misschien kunnen we daar wel iets mee, als we haar pakken, pakken we hem ook meteen."

Esmee
Site Admin
Berichten: 1033
Lid geworden op: 19-06-2017 21:31

Bericht door Esmee » 21-06-2017 23:49

Dex

Ik zocht op mijn telefoon en luisterde ondertussen naar hem. Online stond genoeg over de burgemeester, in deze tijd wist je alles over bekende personen zodra je de naam intikte op Google. Na wat rondgekeken te hebben zag ik een aantal familiefoto's en knikte bevestigend, de burgemeester met zijn overleden vrouw en zijn dochter. Ik las het artikel een beetje scannend door en probeerde wat eruit op te maken. "Ja, dochter, Lily, 21, ze woont nog thuis bij haar vader." Ik las het adres op terwijl ik nog een hijs nam en de rook diep inhaleerde.

Meike
Berichten: 406
Lid geworden op: 19-06-2017 22:06

Bericht door Meike » 21-06-2017 23:51

Justin

Al snel sierde er een grijns rondom mijn lippen en keek ik op naar Dex. "Dan weten we meteen wat ons te doen staat, toch?" Zei ik terwijl ik een sigaret opstak en al snel een hijs nam. Als hij ons in de problemen werkte, deden we dat maar met alle liefde ook weer terug. Hoe kreeg je nou een ouder gek? Gewoon zijn kind ontvoeren natuurlijk.

Esmee
Site Admin
Berichten: 1033
Lid geworden op: 19-06-2017 21:31

Bericht door Esmee » 21-06-2017 23:54

Dex

"Misschien kan ze wel voor ons werken," Grapte ik, waar ik zelf wel hard om kon lachen. We hadden een hoop dames in onze club staan die vaak het niet alleen lieten bij het dansen en strippen, maar dat was natuurlijk ook allemaal illegaal. Het verdiende wel goed, dat zeker. Boven de club zaten wat van die kamers en twee straten ervandaan woonden ik, Justin en wat van de andere jongens allemaal in ons eigen appartementje in een groot complex. We hadden een luxe leventje, voor hoelang dat nog stand hield met deze nieuwe regels.

Meike
Berichten: 406
Lid geworden op: 19-06-2017 22:06

Bericht door Meike » 21-06-2017 23:56

Justin
Ik begon te lachen toen hij dat zei. "Dat is niet eens een heel slecht plan eigenlijk, maar dan mag er wel geen inval meer plaats vinden." Zei ik en keek naar hem terwijl ik hijsen van mijn sigaret nam.

Esmee
Site Admin
Berichten: 1033
Lid geworden op: 19-06-2017 21:31

Bericht door Esmee » 21-06-2017 23:59

Dex

"Zij kijkt hem lief aan en krijgt alles van papa," Zo zag ze er in elk geval wel uit. Ze had echt een perfecte huid, lang golvend haar en mooie kleren die wij nooit hadden vroeger. Ze was gewoon geboren met een soort privilege van het hebben van rijke ouders en dat zat me al dwars, ik vond het gewoon nu al een verwend nest. Ik merkte dat mijn sigaret al op was en gooide deze op de straat. "Denk dat het het beste is als we gewoon naar dat huis toegaan als hij aan het werk is, dan kunnen we haar makkelijk meenemen, denk dat hij al zijn bewaking wel mee neemt."

Meike
Berichten: 406
Lid geworden op: 19-06-2017 22:06

Bericht door Meike » 22-06-2017 00:01

Justin
Terwijl ik luisterde naar wat hij zei zocht ik haar ook even op. "We hebben iemand nodig die het huis in de gaten kan houden, als wij het doen valt het te veel op. Hij moet dan een seintje geven wanneer iedereen, behalve zij het huis verlaat."

Esmee
Site Admin
Berichten: 1033
Lid geworden op: 19-06-2017 21:31

Bericht door Esmee » 22-06-2017 00:05

Dex

"Ik regel wel iemand." Na wat berichtjes te hebben gestuurd heen en weer was het na een paar minuten al geregeld. De jongens wisten sowieso wel dat ze beter naar ons konden luisteren, wij waren nou eenmaal de bazen en eigenaren van de club en dus het geld. Als ze bij ons in een slecht daglicht stonden stonden ze zo op straat. Het voelde goed om macht te hebben over anderen, het was bijvoorbeeld ook goed voor ons ego om te weten dat andere mensen buiten onze groep bang voor ons waren.

Meike
Berichten: 406
Lid geworden op: 19-06-2017 22:06

Bericht door Meike » 22-06-2017 00:06

Justin
Nadat we een plan hadden gemaakt besloot ik weer terug naar ons appartementencomplex te rijden. Morgen konden we ons plannetje waarschijnlijk al voortzetten, en ik kon nu al niet wachten om die burgemeester al terug te pakken.

Plaats reactie