Justin & Yasmin

Plaats reactie
Meike
Berichten: 406
Lid geworden op: 19-06-2017 22:06

Justin & Yasmin

Bericht door Meike » 19-06-2017 22:22

Yasmin

De afgelopen tijd was vrij hectisch geweest. Ik had veel ruzie gehad met Justin om het feit dat hij zoveel bij zijn beste vriendin Hailey was. Natuurlijk vond ik het niet erg als hij bij vrienden was, maar hij was echt elke dag met haar en het begon gewoon niet meer goed te voelen. Zelf kwam ik net van de studio af en hoopte eigenlijk dat Justin thuis zou zijn en wat eten had gemaakt. Ik wist dat hij niet in de studio was, dus hij moest of thuis zijn of bij Hailey. Ik zuchtte alleen al bij de gedachte. Ik wist dat ik sowieso al onzeker over alles was, maar ik draaide toch niet door of zo? Het was toch niet normaal dat hij elke dag bij haar was? Of wel? Terwijl ik met die gedachte naar mijn auto liep probeerde ik mijn sleutels te vinden die ergens diep in mijn tas zaten. Ik kon hem natuurlijk ook gewoon een bericht sturen, dan wist ik meteen waar hij was toch? Eenmaal in mijn auto pakte ik mijn telefoon. - Hey, ben je thuis? - stuurde ik en legde mijn telefoon daarna weg en reed aan naar huis. Nu was het eigenlijk alsnog een verrassing. Justin en ik waren eigenlijk al vrij jong bij elkaar gaan wonen. We waren nu achttien en woonde eigenlijk al sinds vorig jaar bij elkaar. Het was niet officieel, maar ik had eigenlijk al mijn spullen al in zijn appartement staan en daar sliep ik ook elke dag.

Esmee
Site Admin
Berichten: 1033
Lid geworden op: 19-06-2017 21:31

Bericht door Esmee » 20-06-2017 10:51

Justin

Op dit moment in mijn leven, liep alles op rolletjes. Ik was nog jong maar alles ging gewoon zo goed. Ik had natuurlijk een contract gehad bij Scooter, had in een klap heel veel fans, verdiende best veel voor iemand van mijn leeftijd en voor mijn gevoel was dit nog maar het begin. Veel mensen met invloed in de muziek industrie waren dan ook enthousiast om me te ontmoeten, waaronder Hailey. Ze was een model en was al vanaf de eerste keer dat ik haar zag gewoon een vrolijk en aardig persoon. Het was altijd een beetje lastig om haar anders te zien dan alleen een vriendin, want ik had een relatie met mijn girlfriend Yasmin, maar op de een of andere manier voelde ik me net zo vrij, los en gewoon op mijn gemak bij beide. Yasmin werkte de laatste tijd veel, net als mij, maar wij hadden steeds hele andere tijden en dat was lastig. Het zorgde voor best veel druk op onze relatie, waardoor ruzies ontstonden. Gek genoeg gingen deze 9 van de 10 keer over Hailey. Vandaag was een van mijn vrije dagen en deze had ik doorgebracht met Hailey bij het zwempark in de buurt, vol glijbanen en andere leuke dingen. We hadden er samen wat gegeten en waren erna naar huis gegaan, waar ik met een biertje in mijn ene hand en een aantal kaarten in mijn andere hand de slappe lach kreeg om haar. We waren een of ander dom kaartspel aan het doen en ze snapte het na 5 keer gewoon nog niet.

Meike
Berichten: 406
Lid geworden op: 19-06-2017 22:06

Bericht door Meike » 21-06-2017 23:41

Yasmin

Niet veel later parkeerde ik mijn auto bij ons huis. Ik liep naar de voordeur met mijn tas in mijn hand en opende de deur, hoorde al snel de muziek tegenmoet komen. Wanneer ik Hailey zag trok ik mijn wenkbrauw op en keek vervolgens ook al snel naar Justin. Wat had dit te betekenen? Wat deed ze in mijn huis? En waarom dronken ze samen? Hadden ze iets te vieren ofzo? Zoveel vragen spookte er opeens door mijn hoofd heen dat ik niet meer helder kon nadenken. "Wat is hier aan de hand?!" Zei ik meteen. Ik had de hele dag gewerkt en was moe, ik wilde gewoon rust nu.

Esmee
Site Admin
Berichten: 1033
Lid geworden op: 19-06-2017 21:31

Bericht door Esmee » 21-06-2017 23:45

Justin

Mijn kaarten waren ruk dus ik legde de mijne neer en op dat moment hoorde ik de deur. Natuurlijk wist ik wie het was, aangezien alleen ik Yas een sleutel had naast mij. Ergens wist ik al precies hoe dit zou verlopen, dit was geen goed idee maar ik had ook al wat alcohol in mijn systeem en was klaar om ook een keer mijn zegje te doen. "Wat? We hebben alleen wat plezier?" Vroeg ik een beetje onschuldig, al wist ik echt wel wat ze bedoelde. Ik zette mijn glas neer en kwam overeind om haar te begroeten.

Meike
Berichten: 406
Lid geworden op: 19-06-2017 22:06

Bericht door Meike » 21-06-2017 23:49

Yasmin

Mijn humeur sloeg echt meteen om naar ontzettend chagrijnig. Ik vond het bloed irritant dat Hailey hier was en ik wilde dan ook meteen dat ze weg zou gaan. "Ik heb de hele dag gewerkt dus ik heb eigenlijk geen zin in bezoek." Zei ik gewoon waar ze bij was en haalde een flesje water uit de koelkast. Ik mocht haar niet, zij mocht mij niet. Klaar.

Esmee
Site Admin
Berichten: 1033
Lid geworden op: 19-06-2017 21:31

Bericht door Esmee » 21-06-2017 23:52

Justin

Ze snapte de hint en was al bezig met haar spullen te pakken om weg te gaan. Ik wilde ook niet echt ruziën waar zij bij was, het zou sowieso heel ongemakkelijk zijn voor haar om bij te staan want ze kon er niks aan doen. Het was raar om al te weten wat er kwam. Zodra de deur in het slot viel, bleven mijn ogen gericht op Yasmin. "Moest dat nou?" Kwam er meteen met duidelijke irritatie uit.

Meike
Berichten: 406
Lid geworden op: 19-06-2017 22:06

Bericht door Meike » 21-06-2017 23:54

Yasmin

Ik keek geïrriteerd op naar hem en trok mijn wenkbrauw op. "Ja? Wat verwacht je nou zelf? Dat ik het leuk vind als ik pas zo laat thuis kom van het werk en zij zit hier binnen? Terwijl jullie een beetje de slappe lach hebben en aan de drank zitten? Wie weet wat er gebeurd was als ik nog later thuis gekomen was." Zei ik en dronk daarna van mijn water.

Esmee
Site Admin
Berichten: 1033
Lid geworden op: 19-06-2017 21:31

Bericht door Esmee » 21-06-2017 23:57

Justin

Met een blik van afgunst schudde ik mijn hoofd. "Het is ook zo vreselijk om mij lachend te zien, vind je niet? Dus moet je maar weer chagrijnig gaan doen en zo mijn humeur ook verpesten? Het is ook altijd hetzelfde gezeik met jou, je vertrouwt me nooit en dat zal je nooit lukken ook." Ik was nogal gefrustreerd, niet alleen omdat het tussen ons zo slecht ging dat we ook niet echt meer vaak het bed deelden maar ook omdat ze mij altijd neerzette als de bad guy.

Meike
Berichten: 406
Lid geworden op: 19-06-2017 22:06

Bericht door Meike » 21-06-2017 23:59

Yasmin
"Lachte je maar een keer met mij in plaats van met haar." Zei ik en schudde mijn hoofd. "Als ik je toch zo chagrijnig maar elke keer, waarom zet je er dan geen punt achter? Als je toch denkt dat ik jaloers ben en je niet vertrouw." Ik was er echt even klaar mee en ik had geen zin in dit gezeik. Ik deed mijn hakken uit en vervolgens ook mijn jasje.

Esmee
Site Admin
Berichten: 1033
Lid geworden op: 19-06-2017 21:31

Bericht door Esmee » 22-06-2017 00:02

Justin

"Als je zo doet, kan ik echt niet met jou lachen." Toen ik hoorde wat ze erna zei, trok ik beide wenkbrauwen op. Ik had niet verwacht dat ze dat ooit zou zeggen, wat misschien wel naïef was na al onze ruzies. "Misschien moeten we dat maar doen ja," Mompelde ik haar achterna en schudde mijn hoofd. "Ik ben weg, ik slaap niet hier vanavond." Ik zou wel wat anders opzoeken, alles was beter dan hier op dit moment. De spanning was gewoon om te snijden elke keer als ik met haar in een kamer was.

Plaats reactie